کره بادام زمینی از جمله میان وعده های غذایی است که می توان به جز عصرانه با دیگر مواد غذایی صرف کرد. کره بادام زمینی با چی بخوریم از جمله سوالاتی است که برای کسانی که علاقه مبرم و شدیدی به کره بادام دارند پیش می آید . که در این مقاله به طور کامل سوالات شما در این مورد رو برطرف کرده و پیشنهاداتی برای استفاده آن به شما می دهیم.

کره بادام زمینی برخلاف اکثر عقاید که شامل این است که فقط می توان آن را با نون صرف کرد ، می توان در انواع مواد غذایی و گروه های غذایی مخلوط و حتی اضافه کرد .

  • کره بادام زمینی با وعده های اصلی غذایی
  • کره بادام زمینی با میان وعده ها
  • کره بادام زمینی در صبحانه
  • کره بادام زمینی با ماست و یا سالاد
    نتیجه گیری
کره بادام زمینی با چی بخوریم ؟

کره بادام زمینی با وعده های اصلی غذایی

علاوه بر طرز تفکر که فقط می توان فقط با نون و در صبحانه کره بادام زمینی را میل کرد . می توان آن را با وعده های غذایی عادی میل کرد به عنوان مثال :
کره بادام زمینی را می توان با پیتزا سرو کرد ، بله درست شنیدید کره بادام زمینی را می توان به عنوان چاشنی در انواع پیتزا اضافه کرد و میل کرد .
اینگونه است که شما می توانید از کره بادام زمینی به عنوان یک سس که توصیه می شود با طعم هایی مانند زنجبیل ، کنجد و سس قرمز ترکیب کنید ، و سپس به روی پیتزای خود آغشته کنید . اینجا است که با یه طعم جدید و متفاوت مواجه می شوید و پیشنهاد ما این است که حتما این ترکیب را تست کنید

و اما مورد تعجب برانگیز بعدی مرغ و جوجه است ، می توان از کره بادام زمینی به عنوان سس جایگزین طعم دهنده مرغ استفاده کرد . حدود این چاشنی همان حدود سس باربیکیو است که بعضی ها دنبال چاشنی جدید هستند سراغ این طعم می آیند . کره بادام زمینی طعم ملایم و بافتی لذیذ را به مرغ و جوجه کباب اضافه می کند و باعث تجربه جدیدی از مرغ می شوید . که بنظر جایگزین جدیدی می تواند برای مرغ های سوخاری یا انواع ترکیبات مرغ های کبابی باشد.

در بالا به سوال کره بادام زمینی با چی بخوریم را کمی پاسخ دادیم ، اما هنوز مانده است ، شاید شنیده باشید که کره بادام زمینی را به همراه پاستا هم میل می کنند.
خب درست شنیدید کره بادام زمینی در پاستا طعم جدیدی را روشن می کند و تجربه جدیدی از پاستا برای شما رقم میزند.
همانطور که اشاره شد در پاستا با ترکیب کره بادام زمینی با زنجبیل و سیر و لیمو ترش طعم قالب جدیدی می توان یافت.

مطالعه بیشتر  خواص کره بادام زمینی برای بدنسازی و عضله‌سازی چیست؟
کره بادام زمینی با چی بخوریم

کره بادام زمینی با میان وعده ها

حالا میرسیم به بخش کره بادام زمینی با میان وعده ها ، حتما در بخش بالا مقدار زیادی تعجب کردید ، اما ممکن است در این بخش بیشتر تعجب کنید.
در این بخش به کره بادام زمینی با میان وعده ها و عصرانه ها می پردازیم .
در بخش اول می رسیم به پاپ کورن یا ذرت بو داده .
با اضافه کردن کره بادام زمینی به صورت ساده یا به صورت گرم به پاپ کورن می توان تجربه جدید و جالبی داشت.
میرسیم به کوکی ، کوکی با کره بادام زمینی ترکیبی منطقی و مناسب است که می توان با کوکی میل کرد و لذت برد.
و اما اسموتی ها ، گاهی اوقات نوشیدن وعده های غذایی به جای خوردن آنها آسان تر است. و افزودن کره بادام‌زمینی به اسموتی‌هایتان به تغذیه، بافت و طعم نوشیدنی کمک می‌کند.
اضافه کردن کره بادام زمینی به میوه ها و سبزیجات ، باعث ایجاد تحولی در تجربه یک مزه خوشمزه می شود . زیرا کره بادام زمینی می تواند طعم دهنده جالبی باشد پس حتما یک بار امتحان کنید.

کره بادام زمینی در صبحانه

وقتی صحبت از وعده صبحانه و کره بادام زمینی می شود، گزینه ها بی پایان است! کره بادام زمینی سالم، می تواند کل تجربه صبحانه شما را بهبود بخشد.

این ترکیب خوشمزه حاوی پروتئین، ویتامین E، منیزیم و سایر مواد مغذی است که به یک رژیم غذایی سالم و متعادل کمک می کند. علاوه بر این، طعم آن عالی است!

یک قاشق بزرگ کره بادام زمینی را روی یک کاسه بلغور جو دوسر برش خورده قرار دهید تا مقداری پروتئین اضافه شود. با پاشیدن زغال اخته و توت فرنگی ورقه شده در کاسه، غذا را حتی بیشتر شیرین کنید.

مطالعه بیشتر  بادام زمینی در بارداری

کره بادام زمینی همچنین رویه مناسبی برای یک پشته پنکیک یا نان تست فرانسوی است. دستور العمل های زیادی برای پنکیک های سالم و سرشار از پروتئین وجود دارد، زمانی که سعی می کنید مراقب سلامتی خود باشید.یک قاشق کره بادام زمینی همچنین برای روزهایی که در حال حرکت هستید، یک مکمل فوق العاده به اسموتی صبحانه می کند.

کره بادام زمینی با ماست و یا سالاد

ممکن است کره بادام زمینی و سالاد را به عنوان یک جفت طبیعی در نظر نگیرید، اما با ترکیبات مناسب، این دو دستور العمل فوق العاده خوشمزه و سالم را ایجاد می کنند.
کره بادام زمینی، زنجبیل و لیموترش مواد پایه برای یک سس سالاد تند هستند که می خواهید بارها و بارها از آن لذت ببرید. کره بادام زمینی می تواند عنصر اصلی بسیاری از سس های مختلف و جالب سالاد باشد.
این سس را روی ورقی از کلم خرد شده، هویج رنده شده، خیار خلال شده، پیاز پوسته شده بریزید تا از ورژن دلخواه خود از یک سالاد ترد تایلندی لذت ببرید.

هیچ چیز مانند یک کاسه ماست با طعم کره بادام زمینی مورد علاقه شما یک میان وعده شیرین اما رضایت بخش را ایجاد نمی کند.
حتی می توانید کمی خلاقیت به خرج دهید و ماست و کره بادام زمینی خود را با مواد دیگر کنار هم بچینید تا یک پارفه درست کنید.
با قرار دادن مقداری ماست در کف یک فنجان یا کاسه پهن شروع کنید. روی آن را با یک لایه از میوه دلخواه خود و سپس یک لایه گرانولا بپوشانید. ادامه دهید تا زمانی که آن را به مقدار دلخواه خود پر کنید.
پس از اتمام کار، روی کل آن یک عدد کره بادام زمینی مورد علاقه خود را روی آن قرار دهید. همچنین می‌توانید دانه‌های چیا یا عسل را روی آن بپاشید تا کمی شیرینی و ترد بیشتر شود.

نتیجه گیری

در نتیجه کره بادام زمینی ماده ای است که در کمال داشتن فراوان و مواد مغذی فراوان ، می تواند با انواع مواد غذایی ترکیب شده و مزه جالبی را بسازد .

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس